المنتدي الرسمي لاتحاد طلاب كلية السياحة والفنادق

....::::ShababGamed::::.... .............................اقام اتحاد الطلاب اول حفلاته بالكليه بتشريف أ.د/محمود أحمد حمزة عميد الكلية وكان الحفل ناجحا جدا مما جعل من السهل عمل العديد من الحفلات الابام القادمه...............::::ShababGamed::::.... ..........مع بدا دخول طلاب الفرقة الاولي علي امتحانات نصف الترم وحرصا من اتحاد طلاب الكلية علي افاده الطلاب اخذ اتحاد الطلاب وعد من معظم اعضاء هيئة التدريس بأمداد المنتدي بطريقة الامتحان والماده المححده للامتحان...............::::ShababGamed::::.... ............يعلن اتحاد الطلاب عن مسابقة (سوبر ستار الكلية)وهي مسابقة في الغناء والتلحين والتاليف والشعر والالقاء مع العلم ان هناك جوائز للفائزين وعمل حفل للموهبه التي تم اختيارها من الكلية............::::ShababGamed::::....تقرر عقد اجتماع اسرة شباب المستقبل يوم الاحد القادم الموافق 1/11/2009في تمام الساعه 12ظهرا بالكلية ..............::::ShababGamed::::.... 


    مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    شاطر
    avatar
    ka2ed_osos
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    ذكر
    عدد الرسائل : 345
    العمر : 31
    العمل/الترفيه : بلاى ستيشن
    المزاج : الحوارات
    تاريخ التسجيل : 06/04/2009

    حصري مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف ka2ed_osos في الأربعاء يونيو 03, 2009 4:48 am


    ابا جهل : مرحباً يا ابا لهب ......

    ابا لهب : عمت مساءا يا ابا جهل .. كيف حالك هذا المساء ؟ابا جهل : اين انت يا ابا لهب لا اراك في "شات عكرمــة" هذه الايام ؟!!!

    ابا لهب : انا لم ابرح خيمتي منذ ايام يا صاحبي .

    ابا جهل : ولماذا ؟ابا لهب : تبا لكمبيوتري دخله فيروس من النوع الحبشي وضرب اللوحة الام مع اني وضعت له مقاوم للفيروسات الحبشية .. ولكن تبا لهذا المقاوم ... فقمت بتغيرها من عند وكالة (( مسيلمة الكذاب ))..

    . ابا جهل : لو اعلمتني لكنت اتيت معك لانني اعرفه فهو من رجال عشيرتنا .

    ابا لهب : ولكن قل لي .. هل سأل عني أحد في " دار عكاظ كوفي نت " ؟ابا جهل : ثكلتك امك ...ان لك شعبيه كبيره يا ابا لهب . ..سألت عنك عبسه بنت جرير .. وجدناها اتت ببعيرها وتقول بانها قلقه عليك لانك لم تفتح "الماسنجر " منذ اسبوع ين ابا لهب : عبسه بنت جرير تلك الفتاه الحسناء .تباً لها .انني اكرهها . قل لهم سأكون " اون لاين "..بعد ما انتهي من الورشة لان بها فرسي واعمل لها ( التشييك ) .. ووغيار الزيوت .. و كيف حال ابنك جهل يا ابا جهل ؟ابا جهل : اااه يا ابا لهب أكاد أجن منه , البارحة اخذ فرسي خلسة و راح يفحط فيه . .. كاد ان يرتكب حادث فظيع ... و لكن ماذا سنفعل انه مجرد ولد طائش .. وانت ما اخبار لهب معك ؟ابا لهب : لقد ارسلته الى الجيش لكي يؤدي الخدمه الالزامية و ووضعنا له واسطة لكي يكون بالقرب من مضاربنا ... و اختصاصه الرماح طويلة المدىابا جهل : حسناً حسناً يا صديقي .. استاذنك لاني سأذهب لأرد على بعض المواضيع في المنتديات
    ابا لهب : اني سيرفس ؟؟...

    ابا جهل : ثانكيو ياعزيزي وجود باي
    ]


    عدل سابقا من قبل ka2ed_osos في الأربعاء يونيو 03, 2009 10:41 pm عدل 2 مرات
    avatar
    هتلر
    V i P
    V i P

    ذكر
    عدد الرسائل : 543
    العمر : 28
    العمل/الترفيه : محلل اجتماعى
    المزاج : مرح
    تاريخ التسجيل : 08/03/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف هتلر في الأربعاء يونيو 03, 2009 5:04 am


    يا ابا جهل : فى اى عصر انت ؟
    ابا لهب : فى عصر اتباع محمد الذين يستخدمون الشات لتوصيل افكارهم
    ابا جهل : اليس هم الذين يستخدمون الفيس بوك من اجل ضرب تجارتنا
    ابا لهب : بلى , عليهم اللعنة يصيحون باعلى اصواتهم على المنتديات ولا يستطيعوا ان يواجهونا
    ابا جهل : هههههههه......بلى يا ابا لهب , فهيا ناخذ منهم ارضهم ونحشرهم فى شعاب الجبل
    ابا لهب : نعم الراى هو .....وكل من يقرب لهم نرسل له ايميل بالابتعاد
    ابا جهل : سيكون على الماسنجر وقتئذ ام لا؟
    ابا لهب : اذن فلنرسلها بريد مستعجل عبر الحمام الزاجل
    ابا جهل : تبا , سنعود للماضى الكئيب ونستخدم اشياء بدائية
    ابا لهب : ما علينا يا ابا جهل , سنرسل لهب وجهل ليصنعوا لنا حائط من المحرقة لنبيدهم جميعا
    ابا جهل : هيا بنا
    هههههههههههههههههه
    avatar
    7mada
    عضو موقوف من قبل الادارة
    عضو موقوف من قبل الادارة

    ذكر
    عدد الرسائل : 315
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : طنش تعيش
    تاريخ التسجيل : 13/12/2008

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف 7mada في الأربعاء يونيو 03, 2009 8:15 am

    الموضوع جميل قوى يا أوس أوس
    بقولك يا رجب
    تانى بتكتب بخط يعمى انت قدامك حل م التلاته
    1- يا تكبر الخط
    2- او تشتريلى نظارة على حسابك لأنى خلاص اتعميت بسببك
    3- ترحمنا و تفكك منا و تبطل ترد اصلا الحاجات دى حرام بتصد عن ذكر الله و انت راجل شيخ هتيجى على أخر زمنك و تكفر
    avatar
    ka2ed_osos
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    ذكر
    عدد الرسائل : 345
    العمر : 31
    العمل/الترفيه : بلاى ستيشن
    المزاج : الحوارات
    تاريخ التسجيل : 06/04/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف ka2ed_osos في الأربعاء يونيو 03, 2009 11:11 am

    تسلم يا حمادة على مرورك
    وب
    عدين يا رجب لما تحب ترد على موضوع ما تردش علية
    بموضوع
    ارحمنا وذاكر بقى دة انت يا جدع ما صدقت الامتحانات جات وانفجرت على المنتدى اية
    دة حرام
    avatar
    هتلر
    V i P
    V i P

    ذكر
    عدد الرسائل : 543
    العمر : 28
    العمل/الترفيه : محلل اجتماعى
    المزاج : مرح
    تاريخ التسجيل : 08/03/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف هتلر في الأربعاء يونيو 03, 2009 12:05 pm


    يا حبيبى يا اوس اوس
    احب اجمل مواضبعك
    بالنسبة للاخ حمادة
    الخط واضح جدا
    والبنط 21
    ثانيا المنتدى بتاعنا واحنا حريين فيه
    واللى مش عاجبه يولع
    avatar
    7mada
    عضو موقوف من قبل الادارة
    عضو موقوف من قبل الادارة

    ذكر
    عدد الرسائل : 315
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : طنش تعيش
    تاريخ التسجيل : 13/12/2008

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف 7mada في الأربعاء يونيو 03, 2009 12:10 pm

    يا بنى انا و الله اتعميت بسببك
    دا انا لو مشرف
    avatar
    هتلر
    V i P
    V i P

    ذكر
    عدد الرسائل : 543
    العمر : 28
    العمل/الترفيه : محلل اجتماعى
    المزاج : مرح
    تاريخ التسجيل : 08/03/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف هتلر في الأربعاء يونيو 03, 2009 12:28 pm


    انت فعلا اعمى
    البنط واضح جدا
    اكشف رمد احسن
    avatar
    7mada
    عضو موقوف من قبل الادارة
    عضو موقوف من قبل الادارة

    ذكر
    عدد الرسائل : 315
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : طنش تعيش
    تاريخ التسجيل : 13/12/2008

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف 7mada في الأربعاء يونيو 03, 2009 2:57 pm

    دا واضح
    لكن اللى قبل كدة مش واضح و أسأل باقى الأعضاء
    avatar
    هتلر
    V i P
    V i P

    ذكر
    عدد الرسائل : 543
    العمر : 28
    العمل/الترفيه : محلل اجتماعى
    المزاج : مرح
    تاريخ التسجيل : 08/03/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف هتلر في الخميس يونيو 04, 2009 6:55 am


    حسنا لندخل حكما بيننا
    واختر انت من تشاء
    وليرى من فينا الاعمى
    لكنى اؤكد ان المواضيع خاصتى واضحة وضوح الشمس
    يا ا...........
    avatar
    7mada
    عضو موقوف من قبل الادارة
    عضو موقوف من قبل الادارة

    ذكر
    عدد الرسائل : 315
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : طنش تعيش
    تاريخ التسجيل : 13/12/2008

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف 7mada في الخميس يونيو 04, 2009 7:46 am

    يا عم اى عضو يقرا المساهمة يكون هو الحكم
    و يحكم على كل مساهماتك لو عرف يقراها بسهوله يقى ماشى وانا مش هكلمك تانى ف الموضوع ده
    avatar
    soka
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    انثى
    عدد الرسائل : 349
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : k a n a v a a
    المزاج : cats lover
    تاريخ التسجيل : 12/04/2009

    حصري ما اسنجر من ايام الجاهلية!!!!!

    مُساهمة من طرف soka في الخميس يونيو 04, 2009 8:49 am


    أولا موضوعك جميل أوي يا قائد

    أس أس

    ثانيا: أنا عن نفسي شايفة أن خط هتلر في كل المواضيع واضح

    شوفلك حل في نفسك يا حمادة
    avatar
    هتلر
    V i P
    V i P

    ذكر
    عدد الرسائل : 543
    العمر : 28
    العمل/الترفيه : محلل اجتماعى
    المزاج : مرح
    تاريخ التسجيل : 08/03/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف هتلر في الخميس يونيو 04, 2009 9:02 am


    الحمد لله ماجتش من عندى
    روح شوف يا شاطر عيادة دكتور بيطرى يكشف على عينيك
    مشكور لرايك يا سوكا
    avatar
    BIBO
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    ذكر
    عدد الرسائل : 277
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : لعب الكورة
    المزاج : مكبر
    تاريخ التسجيل : 27/01/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف BIBO في الخميس يونيو 04, 2009 9:03 am



    لا ياحمادة مواضيع رجب كلها بخط كبير بنط 21

    بس المشكلة فى لون الخط البرتقالى دة لون مش لطيف وفعلا بيوجع العين

    لانة مش برتقالى اللى احنا عارفينة

    دة لون برتقالى فلاحى

    اللى فعلا مواضيعة حجمها صغير هو جوبا

    عايزة ميكرسكوب علشان تشوفها مش نظارة

    avatar
    7mada
    عضو موقوف من قبل الادارة
    عضو موقوف من قبل الادارة

    ذكر
    عدد الرسائل : 315
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : طنش تعيش
    تاريخ التسجيل : 13/12/2008

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف 7mada في الخميس يونيو 04, 2009 10:35 am

    خلاص يا جماعة انا غلطان عليكم كلمك
    علشان رجب بيكتب بفونت 21 ماشى
    avatar
    ka2ed_osos
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    ذكر
    عدد الرسائل : 345
    العمر : 31
    العمل/الترفيه : بلاى ستيشن
    المزاج : الحوارات
    تاريخ التسجيل : 06/04/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف ka2ed_osos في الخميس يونيو 04, 2009 12:19 pm


    وبعدين يا جماعة اهدوا شوية بقى
    مش هنا وفى الكلية
    وبعدين يارجب انا بحترمك تمام
    بس فكك من جو اللغة العربية الفصحة الى انت واقع فية دة
    ههههههههههههههه
    شكرررررا
    avatar
    ka2ed_osos
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    ذكر
    عدد الرسائل : 345
    العمر : 31
    العمل/الترفيه : بلاى ستيشن
    المزاج : الحوارات
    تاريخ التسجيل : 06/04/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف ka2ed_osos في الخميس يونيو 04, 2009 12:24 pm


    يا جماعة انا عاوز اوضح الى حصل:
    اولا انا الى كاتب الموضوع يا جماعة
    وحمادة افتر ان الى كاتبة رجب
    وكنت كاتب بخط مش واضح اول ما نزلتة وبعدها غيرت الحجم ولون الخط
    حمادة افتكر ان رجبفى الى كاتب الموضوع لان رجب اول واحد رد على الموضوع
    ولما جية يرد رد بموضوع مش زى الردود بتعتنا فحمادة افتكر ان دة موضوع رجب
    حاسس انكم مش فاهمين حاجة
    ههههههه
    avatar
    7mada
    عضو موقوف من قبل الادارة
    عضو موقوف من قبل الادارة

    ذكر
    عدد الرسائل : 315
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : طنش تعيش
    تاريخ التسجيل : 13/12/2008

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف 7mada في الخميس يونيو 04, 2009 3:43 pm

    الموضوع مش كدة يا أسامة
    انا عرفت اقرا موضوعك
    لكن بص على مساهمة رجب هتتعمى و انا مش بتكلم ع الموضوع دة بالذات كل مواضيعة الفونت ضغير و اللون مطينها اكتر انا مش فاهم لو كبر الخط اية اللى هيحصل
    avatar
    ka2ed_osos
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    ذكر
    عدد الرسائل : 345
    العمر : 31
    العمل/الترفيه : بلاى ستيشن
    المزاج : الحوارات
    تاريخ التسجيل : 06/04/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف ka2ed_osos في الخميس يونيو 04, 2009 4:01 pm


    عادى بقى دة رجب
    يعنى ايام الطفولة
    ههههههههه
    avatar
    7mada
    عضو موقوف من قبل الادارة
    عضو موقوف من قبل الادارة

    ذكر
    عدد الرسائل : 315
    العمر : 27
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : طنش تعيش
    تاريخ التسجيل : 13/12/2008

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف 7mada في الخميس يونيو 04, 2009 4:16 pm

    على رأيك
    avatar
    هتلر
    V i P
    V i P

    ذكر
    عدد الرسائل : 543
    العمر : 28
    العمل/الترفيه : محلل اجتماعى
    المزاج : مرح
    تاريخ التسجيل : 08/03/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف هتلر في الخميس يونيو 04, 2009 5:23 pm


    ايه ده يا ابنى انت وهو
    وانا فى غيابى تعملوا كل ده
    كده تبقى نميمة
    عيب عليكم كده يا شباب
    باستخدم اللغة العربية الفصحى عشان نحاول نحفظ التراث اللى هيضيع
    ويصبح فى خبر كان
    ومفيش حاجة مضيعانا غير الرودود بالعامية
    المهم ده موضوع كبير
    ثانيا : انتم من الصبح عمالين تقسموا عليا وانت ساكت
    انا مش هاسكت
    قلت يا حمادة المشكلة مش عندى حبيت تبقى بمبكى
    وطلعت غلطان
    وانت يا اوس اوس
    اللى انا ارد على موضوعك بموضوع هذا ليس بعيب
    بالعكس ده بيزود معلوماتنا وبيزيد فكرنا ونعرض ارائنا
    وعلى كل الاعضاء مشاركتنا الراى

    ????
    زائر

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف ???? في الجمعة يونيو 05, 2009 3:04 am


    السلام عليكم ورحمته الله وبركاته
    أولا مفيش فى المنتدى بمبكى غيرى يا رجب
    ثانيا انتم دلوقتى بتفكرونى بمثل حلو اوى ((عيل بيقول لبوه يا ابا علمنى الهيافه قاله تعالى فى الهايفه واتصدر))
    فبلاش نتصدر يا جماعه اوكى
    avatar
    ka2ed_osos
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    ذكر
    عدد الرسائل : 345
    العمر : 31
    العمل/الترفيه : بلاى ستيشن
    المزاج : الحوارات
    تاريخ التسجيل : 06/04/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف ka2ed_osos في الجمعة يونيو 05, 2009 3:23 am


    يالعبك يا بمبوكى وانت بتقول المثل
    وعارف نفسك
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    avatar
    ka2ed_osos
    مواطن فعال
    مواطن فعال

    ذكر
    عدد الرسائل : 345
    العمر : 31
    العمل/الترفيه : بلاى ستيشن
    المزاج : الحوارات
    تاريخ التسجيل : 06/04/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف ka2ed_osos في الجمعة يونيو 05, 2009 3:40 am

    وان
    ا هشارك برائ بنائنا
    على طلب رجب
    انسحب من المنتدى
    avatar
    هتلر
    V i P
    V i P

    ذكر
    عدد الرسائل : 543
    العمر : 28
    العمل/الترفيه : محلل اجتماعى
    المزاج : مرح
    تاريخ التسجيل : 08/03/2009

    حصري رد: مااسنجر من ايام الجاهلية!!!!

    مُساهمة من طرف هتلر في الأحد يونيو 07, 2009 8:30 am

    قصدك ايه يا مان

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس ديسمبر 13, 2018 8:19 am